diumenge, 16 de gener del 2022
SOCC's d'hivern al Prat.
El dia 19 de desembre del passat 2021 vam fer el primer recorregut del SOCC d'hivern a Pratdip. I avui mateix, ben d'hora ben d'hora, hem fet el 2n.
Feia fred, com toca a mig gener, però no tant com pensàvem, sols 6 graus positius.
Només arribar, quasi només baixar del cotxe, el mascle de l'àguila daurada ens ha deleitat amb el seu ràpid vol, una bèstia impressionant. La resta del recorregut, igual que el del dia 19 de desembre, dins la normalitat, una mica pobre, quan hem arribat a casa i ho hem pogut comparar amb l'any passat.
El que sí que és molt pràctic és passar les dades mitjançant Ornitho; molt més ràpid i fàcil. I no cal gastar paper!
dissabte, 15 de gener del 2022
Segon SOCC d'hivern a Arbolí.
La imatge no pot ser més gràfica: fred! Encara que no tant com pensàvem. Al final, en feia més al fons de la vall que no al recorregut del SOCC. Un recorregut tranquil en un dia clar, claríssim, amb molta visibilitat. els resultats, homologables als d'altres anys, sense sorpreses, es poden consultar a Ornitho, ja que ara es poden abocar les dades obtingudes amb molta facilitat a la base de dades.